Vill du engagera dig i Jaktretrieverklubben?

Tveka då inte att höra av dig till oss!

Styrelsen

Vill du centralt i klubben och vara med och bidra brett till klubbens växt och engagemang? Då är styrelsearbete kanske något för dig. Hör gärna av dig till vår ordförande Martin här!

Markprovsutskottet

Tycker du att det är spännande med prov? Då kan du såklart antingen ställa upp som funktionär på ett av våra prov, där du får första parkett till allt som händer och du får vara med och bidra till en fantastiskt provdag. Eller vill du kanske vara med på ett mer organisatoriskt plan? Då kan du sitta med i utskottet som planerar provdagar. Oavsett vilket du är intresserad av så tveka inte att höra av dig här!

Träningsutskottet

Kanske du tycker att träna med din hund är det bästa som finns? Då är träningsutskottet helt rätt! Kanske du vill ställa upp som funktionär på en träning? Eller vill du vara med från början och planera i utskottet? Hör av dig till oss här, så pratar vi mer om hur du kan engagera dig i träningsutskottet.

PR- och informationsutskottet

Tycker du om sociala medier? Kanske du till och med tycker om att arbeta med hemsidor? Då ska du självklart engagera dig i vårt PR- och informationsutskott. Skicka oss ett mail här!